patriciaerssonn

Alla inlägg under november 2010

Av patricia - 14 november 2010 22:23




Gårdagen var askals,

älskar er flickor !  

Av patricia - 13 november 2010 15:04

tagga kväll med tjejor !

+ att jag har ätit 3 pancakes !:o

hehe nu blir det film med syster. sen fixa mig sen järbo. elina kommer och hämtar upp mig vid halv 7. vidare till hanna och sova där med henne och elina, sen kanske nån mer jag vet inte riktigt ?

Av patricia - 13 november 2010 00:12


Angelica larsson, bästavän, vad skulle jag göra utan dig ?!

du är dock lite tråkig nu eftersom du bara skulle vila nacken men ligger och sover ?

haha, gullig när du sover är du då iaf ;)

hehe.

men dagen har varit asbraa. fast den har sugiiit. haha men har typ varit på jogge , nått fredagsmys som vi skulle baka pepparkakor på men vi käka degen ist :D haha!

gott vare iaf. sen ngn film som vi kollade på. sen hem till angelica , jag robba & kevin. fast nu är g-rabbarnaa, dom cooola ni vet ute och åker bobb :D haha

och jag ska väcka angelica nu ,


Av patricia - 6 november 2010 12:44

blev precis väckt av att mamma kom ner.

- tjatjatjaaaaaaaaaa. vakna vakna ?! 

hehe. igår så satt vi barnvakt hos robba med han johannes, och kevin kom sen. 

wille som e så inihelvete äckligt dryg. men det funkade fast det söööög.

sen så kom angelicas mamma och hämtade oss vid en halv ett. 

då släppte dom av angelica och robba hemma hos angelica, så åkte jag själv med lena benka, och ante hem till mig.. hehe orkade inte gå finns björnar. om dom inte gått i ide fast det tror jag inte. då brukar dom ligga under snön och nu finns det ingen snö.

Jag har förresten beställt en ny mobil som kommer nu på tisdag :D:D:D 

så blir 3 abbonemang... kommer få nytt nummer också. fast inte än :d 


    

sover hos angelica idag och åker antagligen till viken om jag orkar . vilket jag inte gör men skitsammma.

Av patricia - 3 november 2010 10:08

 

JAG KÄKAR TÅRTA HOS DEN HÄR GOA UNGEN KLOCKAN TIO PÅ ETT HÖSTLOOOOOOOOV , COOOOOOOOOOOOOOOLT ATT JAG SKA KÄPA EN MARABOU IDAG (L)(L)(L)

Av patricia - 3 november 2010 09:53

Blev liksom väckt klockan 8 av att ellinor ringde och frågade om jag skulle med 11 bussen till gävle med henne och va med gurra och david. Har inget annat för mig och pallar inte sitta i viken och vara allmänt irriterad. så jag stack in i duschen sen fixade jag mig, så nu sitter jag här hos ellinor och glor medans hon diskar (Y) ingen hjälp får hon heller. klockan e fan 10..... fast har inte en aning vad vi ska göra men...

allt är fan bättre än att sitta utanför eller inne hos robba hela dagarna !!!!      

stör mig.och HOUSE ÄGDE IGÅR !!!!

hejdå ska skaffa mig etttttt liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv.....
.............

Av patricia - 2 november 2010 11:39

tråkigt liv. tar bort bloggen snaart

Tidigare månad - Senare månad

Vänners bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Skapa flashcards