patriciaerssonn

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2010

en del av mig fattas. & det är du

Av patricia - 3 augusti 2010 05:21

vet inte riktigt hur jag ska börja men på något sätt ska jag försöka få till det här.

kanske ska sitta och skriva om mig och elina lika länge som jag suttit och kollat igenom gamla bilder på oss... från 3 till halv sex har jag suttit och kollat på en massa kort, har gråtit en del också måste jag erkänna... men vad gör man, jag kan inte bara sitta och skratta åt alla minnen hela tiden & tänka att det kommer nya. för det kommer aldrig bli som förut. - och jag hatar det .

- alla gånger när vi sprang ut för att vi hade ett mysterium att lösa...

- siksele som vi väntade på att jag skulle följa med till igen i flera år, & norge resan.

- alla gånger när vi ätit våfflor hemma hos dig. när vi ätit så mycket att vi fick ont i magen och vi fick lägga oss på varandra så att de blev bättre .

- alla gånger då vi hade haft utflykt med klassen. vi stannade jämt och åt upp våran matsäck som var kvar utanför pernilla.

- eller våran dektektivbyrå... gud så vi planerade och köpte block !

- när vi ätit lunch i skolan så satt vi jämt kvar sist , vi var kända för de, gick aldrig ut på rasterna.

- då vi slutade klockan 2, men när vi hade idrott var vi hemma vid en halv 4. varje tisdag.

- när du hämtade mig med sparken på norgonen.

- eller när du skjutsade mig på cykeln till skolan och det var fortfarande lite is kvar på backen, du ramlade i leran och jag gjorde inte ens illa mig.

- alla nätter som jag sovit hos dig och vi skrattat så mycket att vi väckt din mamma.

- eller när jag sa någonting taskigt åt dig och du smällde till mig, aldrig blivit så förvånad.

- då du tröstade mig för att jag grät när jag var rädd för åskan.

- när vi lovade varandra att vi skulle säga att det var slut, när man inte ville vara den andras bästavän.

men elina, för mig kommer du alltid vara en speciell.. nej något annat, mer än speciell, och vet du vad, jag har inte gjort slut än, för du kommer alltid vara min bästavän eller vad man ska säga. du vet fortfarande mest om mig, inte allt .

men mer än någon annan, jag har berättat saker för dig som jag inte berättat för någon annan.

 

& jag saknar dig elina hedman. jag saknar dig så det är sjukt, inte bara dig. utan oss

 
 
Ingen bild

e

6 augusti 2010 16:39

patricia
det gör ont.
det gör ont så in i helvete att veta att nästan allt som vi hade har rasat. Vår vänskap som var bland det allra viktigaste i mitt liv. Den person som kände mig bäst av alla pratar jag knappt med längre, den person som jag inte hade en ända hemlighet för har jag knappt varit med på ett år. Den personen som nästan bodde hemma hos mig , har inte varit på backavägen 7 på mer än ett halvår. Jag saknar min syster, mamma och pappa saknar sin dotter... mina syskon saknar sin syrra. Det vi en gång hade, det var mer än en vänskap... det var så starkt att det inte ens går att beskriva i ord. Patricia Ersson, min tvilling, min bästavän, min soulmate, mitt allt.
Jag gråter på nätterna, jag gråter nu. Jag gråter över det som en gång var vi. Jag saknar oss, mer än nått annat. Men jag tänker aldrig sluta kämpa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av patricia - 18 november 2010 16:00

ny blogg: http://ppatriciaerssonn.blogg.se/

Av patricia - 14 november 2010 22:23

    Gårdagen var askals, älskar er flickor !  

Av patricia - 13 november 2010 15:04

tagga kväll med tjejor ! + att jag har ätit 3 pancakes !:o hehe nu blir det film med syster. sen fixa mig sen järbo. elina kommer och hämtar upp mig vid halv 7. vidare till hanna och sova där med henne och elina, sen kanske nån mer jag vet inte r...

Av patricia - 13 november 2010 00:12


  Angelica larsson, bästavän, vad skulle jag göra utan dig ?! du är dock lite tråkig nu eftersom du bara skulle vila nacken men ligger och sover ? haha, gullig när du sover är du då iaf ;) hehe. men dagen har varit asbraa. fast den har s...

Av patricia - 6 november 2010 12:44


blev precis väckt av att mamma kom ner. - tjatjatjaaaaaaaaaa. vakna vakna ?!  hehe. igår så satt vi barnvakt hos robba med han johannes, och kevin kom sen.  wille som e så inihelvete äckligt dryg. men det funkade fast det söööög. sen så kom a...

Vänners bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards