patriciaerssonn

Alla inlägg den 14 september 2010

Av patricia - 14 september 2010 21:18

nu var det ett väldigt lånt tag sen, men har inte gjort ngt speciellt iaf satt.

idag var det orientering, och jag fick mvg tror jag , bara för att jag äger !

i helgen så var jag med en massa folk, sov hos angelica i fredags med jonte kevin robba och angelkca , hade kul säkert. sen i lördags var det sandviken ocb sen sov jag hos angelica. var säkert kul det också. sen har jag bara varit med en massa folk hela tiden och gör allt & inget... idag satt vi inne på unf i en soffa och pratade och knäppte massa kort, men eftersom att jag inte har min data så lkan jag inte lägga över bilderna till den, har ju krilles. förresten så var jag på bessemer iidag också. skulle hälsa på krille men han har damp i huvudet. vart och hälsa på joseph istållet. sen ner på fordon med sandra carro och rebecka. sen drog jag merd angelica till donken . rebecka palla inte donken. men när vi kom dit så satt hon där iaf ?! :o

störd unge !

nu ska jag somna till bra musik så hejdå !


Vänners bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards