patriciaerssonn

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av patricia - 1 oktober 2010 22:16

 

ett tag trodde jag att det skulle bli du & pappa igen.

men nu vet jag säkert att det inte kommer bli så, eftersom du träffat en annan igen.

jag vet inte om jag ville att det skulle bli ni eller inte. visst det hade varit mysigt och så för dom dagar vi umgicks sådär mycket så hade vi det väldigt mysigt tycker jag !

men eftersom ni är som ni är, både två lika envisa och suriga emellanåt så skulle det säkert bli massa bråk och tjafs. vi kom oftast bra överens du och jag, men inte alltid.

men du fanns alltid där för mig erika. dom gånger när jag var liten och grät för att jag saknade mamma så var det du som tröstade mig.

dom gånger jag hade det svårt var det du som fanns där.

du lovade att vi fortfarande skulle ha kontakt med varandra fast du och pappa gjorde slut. och det har vi haft. men knappt någonting !

bättre de än inget iaf. jag saknar dig

Av patricia - 1 oktober 2010 20:27

 


var tvungen att kolla skillnaden, haha hittade typ likadana bilder,

men man ser att det är jag i alla fall eller ?!


ÅÅÅÅÅÅH. vad jag har tråkigt !

är hyper och helt ensam i lägenheten pappa spelar poker....

men ajaaaa. ska dricka min cola & käka mina chips. och plugga lite mer om jag orkar, sen ska jag fortsätta sjunga ! HEJDÅ

Av patricia - 1 oktober 2010 14:05

klockan är 2 och jag sitter nyvaken, har precis käkat billys panpizza till frukost !

idag så skulle jag kliva upp senast 1 för att hjälpa pappa att städa och så skullle jag plugga massor, men det hinner jag. fast kanske inte för jag har hur mycket som helst verkligen , en massa prov, hur ska jag orka ?! :o


och förresten så måste jag säga grattis till carolin lindgren som blir 14 år idag.

grattis sötnos. hoppas du får en sjukt bra dag, det är du värd.

så snäll och söt som du är ! :o

ledsen att jag inte kan komma på din födelsedagsgrej...

men jag var ju tvungen att åka till pappa eftersom mamma är i cypern...

men vi kanske kan fixa en filmkväll lite såhär iaf, senare. bara för skojs skull liksom!

Jag Älskar Dig Gumman   


 

Vänners bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards