patriciaerssonn

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av patricia - 3 juli 2010 14:17

igår måste ha varit bästa dagen av alla ! (Y)

gick ner på stan och där mötte olivia och elin mig, sen så gick vi och träffade Isak & Victor.

& jag elin och olivia åkte karusell ! (H) så roligt ! :-D

men sen när vi satt där på en bänk så kom typ nån random som Isak kände tror jag,

och jag sa hej, hhah han var ju dåligt full måste jag säga.

sen sa elin att jag var hans tjej och då gick han till mig ba.

- får jag slå mig ner bredvid dig ?

- haha ja , varför inte ?

sen så sa elin att jag ville ha hans nummer och ah, inte fan vet jag! :-)

han sa sina siffror i 190 km/h sen fick han damp när vi inte hörde dem,

- kan inte svenska folket svenska, vad är det för fel på dagens ungdomar ?

haha och själv var han liksom 18 ? :-o

sen fick han skratt attack och ba, nu går vi till en annan nivå !!!

så jävla kul. men resten av kvällen var också riktigt rolig.

men ikväll är sista kvällen då jävlar ! :-D

ha det bra allihopa , för nu ska jag och krille käka pommes som jag råkade dränka i matolja, men hade i mer pommes så vart inte så farligt, bara det att hela påsen som var oöppnad är nu tom... så får käka mycket, och schnitzlar !! :-D

pussse'n   

Vänners bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards