patriciaerssonn

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av patricia - 8 juli 2010 12:37

hejsan.

var ett tag sen nu eller ?

ah jag vet inte, men i alla fall så är jag tillbaks i sandviken nu och det  gillas !! (Y)(Y)

hahah. igår var det sommarkväll i gävle, var faktiskt ganska okej,

i början så var jag med rebecka och ida och hennes kompisar. sen blev de knas och ida har damp på mig, hon skällde ut mig för ingenting ?, ida det är du som gjort fel inse

skitsamma.... haha sen var vi med alva och hana, metilda, mia och massa !

sen så hängde jag med alva och johanna, och 2 andra tjejer + adde in på donken :-)

mhahaha, skämdeut hanna dåligt mycket för en as snygg kille, var lite taskigt men hon ville ju faktiskt veta vad han hette. men iaf, sen så åkte rebecka hem, men jag skulle åka med krille och andersson så jag vart kvar, jag var med krille , emma emelie och anna ett tag ;p

vi gjorde inte så mycket, satt och slog bort alla myggorrna mesta delan på max faktiskt :-s

vi kom hem vid en 2 tiden . men dett var trevligt iaf,  nu dsrar jag och rebecka till sandviken och är med folk, så smsa om det är något, måsta dra till bussen . kanske byter till comviq kortet , och det nummret är , 0704925577 :-) får se hur jag gör MEN HEJDÅ ! :-dd

Vänners bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards