patriciaerssonn

Direktlänk till inlägg 17 juli 2010

onödigt inläggggggggggg

Av patricia - 17 juli 2010 23:12

alla har det så roligt men för mig så suger det här sommarlovet just nu !

finns inte ett skit att göra. och den senaste veckan när jag va i sthlm så hade jag så tråkigt så de va inte sant... men jag får hoppas på att det blir mycket roligare senare i veckan när elin kommer hem, blir de väl kanske att vara med henne och olivia ? :-)

på måndag till onsdag så ska nog matilda sova här, det ska väl bli lite mysigt kanske :-)

och headern får bli lite random nu för jag orkar inte lägga ner tid och sen har jag inga bilder på den här datan. har inte tagit några bilder på typ as länge ! :-o

kanske eftersom att jag inte har någon kamera.

jag lovar att om jag hade haft 5000 så var det första jag skulle göra vara att köpa en systemkamera ! :-o så avis på alla som har en sån... och det värsta är att typ alla har de nu för tiden ... :-s

men man kan ju inte få allt i värlen, right ? :-p

 

ska iaf gå och lägga mig i soffan nu. sen blir de att lägga sig antar jag ?

fast jag inte kommer kunna somna så får väl ligga vaken som jag alltid gör annars och glo i taket. tänker hela tiden på att det är så lite tid kvar av sommarlovet och jag har inte gjort nånting , helt seriöst!

g-natt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av patricia - 18 november 2010 16:00

ny blogg: http://ppatriciaerssonn.blogg.se/

Av patricia - 14 november 2010 22:23

    Gårdagen var askals, älskar er flickor !  

Av patricia - 13 november 2010 15:04

tagga kväll med tjejor ! + att jag har ätit 3 pancakes !:o hehe nu blir det film med syster. sen fixa mig sen järbo. elina kommer och hämtar upp mig vid halv 7. vidare till hanna och sova där med henne och elina, sen kanske nån mer jag vet inte r...

Av patricia - 13 november 2010 00:12


  Angelica larsson, bästavän, vad skulle jag göra utan dig ?! du är dock lite tråkig nu eftersom du bara skulle vila nacken men ligger och sover ? haha, gullig när du sover är du då iaf ;) hehe. men dagen har varit asbraa. fast den har s...

Av patricia - 6 november 2010 12:44


blev precis väckt av att mamma kom ner. - tjatjatjaaaaaaaaaa. vakna vakna ?!  hehe. igår så satt vi barnvakt hos robba med han johannes, och kevin kom sen.  wille som e så inihelvete äckligt dryg. men det funkade fast det söööög. sen så kom a...

Vänners bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards