patriciaerssonn

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2010

Det är en del av livet

Av patricia - 16 oktober 2010 20:46

Våren blev till sommar, sommaren blev till höst och igår snöade det. allting går så fort skulle bara vilja stanna tiden men ändå inte. visst jag längtar framåt. till gymnasiet då jag förhoppningvis får gå på en linje och göra något som jag faktiskt vill göra. men jag har ju inte en aning om vad jag vill göra. jag vill ju gå på media och de. jag tycker verkligen att det är riktigt kul att knäppa kort och redigera om dom. men om jag väljer det. hur ska min framtid som äldre se ut. jag menar jag skulle lätt kunna bli fotograf och så det är ju kul nu tycker jag. knäppa kort på skolelever och naturen och sånt skit. men jag vet inte. skulle nog bli ganska långtråkigt och göra det varje dag i flera år. alla har drömmar om hur dom vill att framtiden ska se ut. men jag vill inte ha en framtid jag vill bara ha ett nu, för om jag väljer att jag ska bli fotograf och går den linjen. när jag är klar med den linjen kanske jag vill bli läkare. som när jag var liten så ville jag bli snickare. sen frisör. och nu vill jag gå media. vad händer sen då. hur ska jag veta när jag bestämt mig på riktigt. stanna tiden snälla. det finns så mycket jag inte hunnit med att tänka på. och så mycket jag vill göra om. varför växa upp. det är bara meningslöst och tråkigt. tiden går och man blir gammal , kan till slut inte gå och ligger hemma eller på en sjukhus säng hela dagarna och humorn blir värdelös...

jag antar att det är en del av livet.











  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av patricia - 18 november 2010 16:00

ny blogg: http://ppatriciaerssonn.blogg.se/

Av patricia - 14 november 2010 22:23

    Gårdagen var askals, älskar er flickor !  

Av patricia - 13 november 2010 15:04

tagga kväll med tjejor ! + att jag har ätit 3 pancakes !:o hehe nu blir det film med syster. sen fixa mig sen järbo. elina kommer och hämtar upp mig vid halv 7. vidare till hanna och sova där med henne och elina, sen kanske nån mer jag vet inte r...

Av patricia - 13 november 2010 00:12


  Angelica larsson, bästavän, vad skulle jag göra utan dig ?! du är dock lite tråkig nu eftersom du bara skulle vila nacken men ligger och sover ? haha, gullig när du sover är du då iaf ;) hehe. men dagen har varit asbraa. fast den har s...

Av patricia - 6 november 2010 12:44


blev precis väckt av att mamma kom ner. - tjatjatjaaaaaaaaaa. vakna vakna ?!  hehe. igår så satt vi barnvakt hos robba med han johannes, och kevin kom sen.  wille som e så inihelvete äckligt dryg. men det funkade fast det söööög. sen så kom a...

Vänners bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards